Mä kuolen tähän olotilaan oikeesti. Mua ahdistaa ihan helvetisti kaikki.Kolme viikkoo kouluu jäljellä ja nyt on tunne ettei jaksa tehä enää yhtään mitään. Sit taas tajusin tos pari päivää sitten miten perseelleen on ihmissuhteet parin kaverin kohalla menny. Just yhen mun kaverin kanssa viel joku vuos sitten oltiin ihan sairaan hyvii kavereit, tiesin kaiken sen elämästä ja se mun. Nykyään kun nähään silleen koulussa mut ei ikin muuten, kun sil ei oo aikaa, ja sit kun nähään niin se on sellaset max.15min. Ja sinä aikana se selittää elämänsä viimesimmät käänteet. Just samalla tavalla kun mulla on käyny monien muittenkin ihmisten kanssa, että niil on aikaa kertoo mulle asioistaan, mutta ei ikinä aikaa kuunnella mun asioita.Mä en jaksais välittää näist ihmisist, ei ne oo mulle enää tärkeit enkä mä niille koska tilanne on tää, mutta mua vaan ottaa kaikki päähän. Viillän ranteet auki lusikalla.

~Ikkunaprinsessa