Mä oon nyt kyllä niin rakastunut Herra Ylpön&Ihmisten biisiin Sata vuotta. Jotenkin sellanen biisi jonka melodia ja lyriikat kolahtaa ja lujaa. Etenkin se kohta:

"Älä sano, että olet
ihastunut minuun, saatat tarkoittaa sitä
Älä sano, että olet
ihastunut minuun, saatat tarkoittaa sitä"

Mul on iltasin hirveit nukahtamisvaikeuksii, on itseasias ollu niin kauan kun muistan. Ja iltasin alkaa aina kelaa asioita. Mä huomaan et mä aina kelaan mun elämää ja kohtauksii siit, just et mitä kaikkee olis tapahtunu jos olisin toiminu erilailla, tai tehny ja sanonu näin ja näin.Jos en olis alkanu säätää yhenillan juttuu sen tyypin kanssa, just sen jälkeen kun kerroin sen kaverille, että tykkään siitä.Tai et mitä olis tapahtunu jos olisin tälle samaiselle pojalle kertonut tunteistani vähän paremmin kun tekstarilla. Ja että jos olisin vielä tän samaisen pojan kanssa selvittäny asiat tarpeeks ajoissa, enkä olis jääny märehtii asioita.

Mä huomaan et oon liikaa kiinni menneessä. Näissä asioissa ja muissakin, asioissa jotka haluisin vaan unohtaa, mutta ne nyt nousee pintaan aina kun on sellanen tilanne. Vaikka miten yrittäis estää. Mä haluisin vaan jatkaa eteenpäin puhtaalta pöydältä, ilman mennyttä. Jos saisin edes puolet tekemisistäni tekemittömiks niin mä olisin helvetin paljon onnellisempi nyt. Tai jos saisin puoletkin pois siitä mitä muut ihmiset on mulle tehnyt tai tehnyt ittelleen, mitä mä oon joutunut sivusta kärsimään. Tää ei siis oo mitään itsesäälii huom, nää on vaan asioita joita mä yritän käsitellä. En tiiä onko joku blogin pitäminen ehkä paras tapa käsitellä näitä, mutta saapahan purkaa asioita ilman, että joku jossain vaiheessa sanoo, ettei jaksa enää kuunnella. Onneks mulla on ihania ystäviä, joihin mä luotan et ne ei ikinä sano mulle noin. Ne on ihmisii joist tiedän et tuli mikä tuli niin ne ei käännä selkäänsä. Ja mä tiedän et jonain päivänä mä pystyn puhuu niille kaikkein kipeimmist asioista, mistä en vielä vaan pysty puhumaan, vaikka luotan niihin ihan 100%

<3

~Ikkunaprinsessa