Jooh, taas viikko pyörähti käyntiin väsyneissä tunnelmissa. Tuli viikonloppuna taas bailattua, tuloksena jalka jotenkin vinksallaan, sattuu kävellä.

Voisin täs kirjottaa ehkä aiheesta mitä tuli mietittyy tossa viikonlopun aikana. Eli rakkaudesta.
Näin yhden ihmisen, jonka oon tuntenu nyt vähän yli vuoden. Pidin siitä ensinäkemältä ja tykkäsin kauheesti aina puhuu sen kanssa, vaikka se ei ehkä sitä suulainta sorttia olekkaan. Ihan hyväkin ehkä niin. Jossain vaiheessa kävi sitten niin, että ihastuin tähän henkilöön. Kerroin siitä sille, mutta se ei oikeen kommentoinut asiaa mitenkään, johtuen luultavammin siitä sen ujoudesta. Jossain vaiheessa sitten puhuin sen kanssa suoraan ja kysyin, että voiko meistä tulla jotain, koska mä en kestäny sitä tilannetta enää, kaikki oli niin epäselvää.

Ei meistä mitään tullut, koska se ei ollut kiinnostunut musta. Halus olla vaan kaveri. Oli parempi, että se sanoi sen suoraan, mutta silti mä hajosin, silti jotain meni silloin mun sisällä rikki. Mä en koskaan oo ollut ainakaan kovin tietoisesti rakastunut, mutta eilen kun näin tätä ihmistä mä aloin ajatella, että olinko rakastunut siihen. Ehkä mä rakastin, mutta en ollut rakastunut? Mistä sen tietää milloin on rakastunut? Siitäkö kun tuntuu, että hajoaa täysin jos ei saa toista?

Ehkä mä joskus saan rakastuu ihmiseen joka rakastaa mua. Mutta mä silti vieläkin rakastan tätä ihmistä, vaikka en oo enää rakastunut siihen, jos koskaan olinkaan. Mistäs sen tietää..

~Ikkunaprinsessa