Okei nyt mä tunnustan. Mul on helvetinmoinen riippuvuus,pakkomielle. Nimittäin muotiblogit. Joo tiedän, kuulostaa naurettavalta. Mutta kun löysin tieni pariin sellaseen tosi hyvään, niin padam ! Tää tyttö jäi koukkuun. Mä ajattelen koko ajan et pakko saada ihanii vaatteita ja mitä puen huomen päälle et näytän hyvältä ja haluun olla sellanen kun noi, jotka osaa pukeutua ja kirjoittaa siitä.

Joo tiedän, hullu olen. En mä ittestäni ketään muuta saa, vaikka voissa paistais. Mä oon mä ja se kannattaa vaan hyväksyy. Ei elämäst mitään tulis jos esittäis olevansa jotain muuta kun mitä on. Mut ehkä se ei oo niin ittensä muuttamista jos haluu näyttää hyvältä? Jos haluu, että ihmiset ohi mennessään kattoo et onpas ihanat vaatteet.

En tiedä, mul on joku identiteettikriisi. Tai useita persoonia tai jotain. Mä en osaa päättää mikä mä haluun olla. Osa must on sellast villiä ja vapaata, mä haluun käyttää värejä ja kuvioita, erottua jotenkin. Osa on sellanen rokkarimimmi; tennarit, nahkarotsi, pillifarkut. Sitten on se kolmas osa, joka haluu olla tyylikäs ja niiiin fäshön! Elämä on kyllä hankalaa. En mä sano, että kaikilla pitäis olla vaan yksi tyyli ja tietty kaava minkä mukaan pukeutuu, mut voisko vaatteitten valinta olla hiukan helpompaa? Ehkä tärkeintä on kuitenkin se, että sä oot oma ittes niissä vaatteissa mitä sä päälläs pidät?

Jou, eiköhän tää riitä.

~Ikkunaprinsessa