Ensin tällanen informaatio et sain nyt vihdoin ja viimein eilen sen mopokortin joka on pitänyt hankkia jo öö..elokuusta asti? No mutta homma on nyt hoidossa, ja paremmin menis jos saisin vielä skoban käyntiin :))
Kuitenkin eilen aamulla kävin tekemässä sen, ja voin vannoa että koskaan mä en oo yhtäkään koetta tai esitystä tai tapahtumaa, esitelmää, jännittäny niin paljon kun tota. Maha oli ihan sekasin, meinasin oikeesti oksentaa matkalla sinne. Sitten kuitenkin se meni ihan hyvin, pisteet tuli kirjallisista 10/10 ja kuvista 12/15, eli kolme väärin mikä oli maksimi, hyvä minä!

Mul on vakava ongelma yhen ihmisen suhteen, ollu viimeiset 10kk. Mä en enää tykkää siitä, mä en oo kiinnostunu siitä, mutta mä haluaisin olla sen kanssa ja ajatuskin, että sillä on joku toinen tai et se on kiinnostunu jostain muusta tekee mut hulluks. Eli ongelma on, että mä en haluu sitä, mutta en haluu et kukaan muukaan saa sitä.Sekoa. Mua helpottais äärettömän paljon, jos saisin selville, että se on täys mulkku-kusipää-playeri-asshole-paska. Et voisin päästä siit ihan kokonaan yli, eikä tarttis kelaa sitä koko vitun ajan. Vaikka en ookkaan kiinnostunu siitä.

Kun on tunne,että mä en halua seurustella, mä tykkään sellasest sinkkuelämästä, kun voi mennä ja tulla miten haluu, ilman et tarvii selitellä tekemisiään. Mut sit olis kiva jos olis joku, joka rakastaa ja halaa ja pussaa ja pitää lähellä sillon kun sitä haluu. Et ei olis sellanen suhde et koko ajan ollaan yhessä, mut kuitenki aina sillon kun silt tuntuu, mut ilman mitään mustasukkasuusdraamoja. Mutta joo, en usko et sellanen suhde on mahollista, että ollaan vaan sillon kun silt tuntuu, ja muuten vapaat, koska se on lähinnä sillon seksisuhde ja siinä harvemmin on syvempiä tunteita, koska tollanen ei ikinä toimi tunteiden kanssa. Ja paskaks kaikki menee aina muutenkin, eli ehkä järkevää olis elää vaan 80 vuotta yksin, mutta täysillä?

Positiivista asennetta taas kerran, kiittimo <3

~Ikkunaprinsessa